Vilken tavla..

Måste ju bara berätta om gårdagen stora händelse... :P Jag ramlade. Annars när det är vinter så kan man ju halka för att det är halt. Men nu ramlade jag verkligen..utför trappan på "Dollarstore"
Jag och Emma hade varit in och handlat lite julsaker =) Och jag hade även köpt en jätte snygg tavla, som jag har gått och längtat efter i några veckor. En ganska stor tavla, ca 1,5 m hög.
Och på väg ut från Dollarstore med tavlan i högsta hugg viker sig min fot. Och jag ha inte en chans att ta emot mig. Så jag faller handlöst nerför hela den där hårda järntrappan. Och det en enda jag tänker på är tavlan, akta tavlan.
Så när jag ligger där i snön nedanför trappan är det första jag frågar Emma: -Höll tavlan?
Och det gjorde den =) Så det var ju det som va viktigast. Sen att jag har skrapsår på knäna och på foten, och sjukt ont i ryggen och nacken..det är väl nåt jag får leva med i några dagar..

Och nu hänger tavlan hemma i tapphuset hos oss. Tyckte det blev en symbolisk plats för den tavlan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0