Min gamla klasskompis Erik

Har legat och slöat på soffan nu på förmiddagen.. Kollat lite på webb-tv. Kikade in på kanal5.se, och kollade in "Sanningens minut" För jag hade sett på reklamen att det var en kille från Hudik som skulle vara med där. Inte för att jag känner honom. Men han gick Estet samtidigt som mig..jag gick första året och han gick sista. Om jag inte har helt fel så tror jag att han gick "Drama"
I alla fall så tyckte jag att det kunde vara liter skoj att se det ansnittet när han var med. Och till min förvåning så var det en gammal klasskompis till mig som oxå var med i programmet. För de personer som är med i "Sanningens minut" får ju även ta med sig några nära vänner/släktingar. Och där bland dom sitter min gymnasieklasskompis Erik. Skoj =)
Jag tycker ju att det är fantastiskt skoj med kändisar. Inte för att Erik är en kändis, men han var ju med på tv iaf =)

Men Erik är ju faktiskt med på tv lite då och då ändå. Det har jag bara hört fram till idag. Men idag har jag även sett honom på tv..i ett sånt där lek-program. Där m an får ringa in och gissa på nåt kryptiskt namn eller en okänd stad. Och samtidigt som tuppen gal, klockan slår, vinden vänder och man är välsignad med ett ton med tur så kan man vinna en slant. Kikade kanske en kvart på det programmet idag. Tycker faktiskt att han skötte sig riktigt bra.




Kommentarer
Postat av: Klara

Tittar in, hur är det med dej då? kram

2008-12-14 @ 15:05:42
URL: http://klaradavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0