Julhandling, jag och några till...

Oj vad tiden går... Snart så är det jul =) Tyckte nyss jag tog fram julsakerna..och då var det och november.. Idag har jag varit och handlat julmat. Det var inte bara jag som hade planerat att göra det idag. Det är ju skit jobbigt att gå och trängas med kundvagnarna mellan hyllorna. Kom man på att man hade glömt nåt så gick det inte att vända med vagnen, man blev tvungen att backa..och det var ju inte heller det allra lättaste. Då gick man ju mot strömmen, inte det allra lättaste kan jag meddela..
Ikväll blir det lite jul pyssel, magnus ska göra knäck, och jag ska göra julgodis =) Mysigt. Men innan det ska vi iväg och hjälpa magnus bror i affären med att packa in varor. Är ju rätt mycket mat som ska packas upp så här till jul..

Jag fick nyss ett roligt telefonsamtal =) Dom ringde från Notens förskola och frågade om jag ville ha ett vikariat hos dom hela januari. Självklart ville jag det =) Så den 7/1 börjar jag.
Då kan jag verkligen njuta av att ha det julledigt nu. Och slippa tänka på Arbetsförmedlingen och att söka jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0