Lat lördag

Ligger nu i soffan med datorn på magen. I vanlig fall brukar jag ha gått och lagt mig för länge sedan den här tiden. Men idag har jag sovit middag, två timmar =) Sen tyckte Magnus att det fick vara nog. Jag har varit så sjukt trött hela julhelgen. Kanske har varit lite för fullt upp..
Magnus kollar på "Sagan om ringen" nu. Men jag känner att mitt intresse inte är på topp för en film på 3 timmar. Men surfa runt på internet i 3 timmar går bra =) Filmen är på g och ta slut nu iaf. Så nu blir det nog minst ett avsnitt Rederiet. Vi är på säsong 12 nu. Måste verkligen hissa denna fantastiska serie. Det är verkligen en serie som höll samma fantastiska klass i 20 säsonger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0