God jul


Igår julafton var det riktigt fullt upp.. Först på morgonen var vi till min mamma coh åt frukost, och delade ut klappar.

Hemma hos min mamma
     



     

Sen åkte vi till Magnus syster och var där och åt mat, tittade på Kalle, delade ut klappar där oxå =) och spelade Geni.
Magnus fick ett "Wii fit" av mig. Jag hade lyckats hålla det riktigt hemligt för honom. Han hade inte en aning om att han ens skulle få nåt paket av mej, så det blev en riktig överraskning =)
Vi har inte provspelat det än men det blir väl ikväll kanske. Sist vi spelade det fick Magnus kämpa lite iaf, han var inte helt överlägsen som han brukar vara i alla andra tv-spel. Han fick kämpa både i backhoppningen och rockringarna.

Vi kl 19 åkte vi hem till min pappa och åt fruktsallad och spelade poker med min faster, farbror och Emma så klart. Efter 3,5 timmars spel stod min pappa som segrare. Jag och syrran åkte väl ut efter så där 1,5 timme.. Så man kan ju inte påstå att man var nåt geni just igår.. Men skoj var det. Min släkt är ju helt galen. Jag skrattade så jag fick träningsvärk =)

         
Julmys hemma hos oss 
         




Idag bär det av till farmor för att fira jul med dom och äta mat så man spricker..brukar kunna bli så hos farmor.
Det är väl dax att kliva upp ur sängen och börja göra sej iordning då kanske..

God jul på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0